ЗВІТ

ДИРЕКТОРА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«БОБРИНЕЦЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ

«НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ГІМНАЗІЯ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1»

БОБРИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

перед громадськістю про роботу у 2019/2020 навчальному році

Усвоїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом КЗ «Бобринецьке НВО», Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, Законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

У 2019– 2020 н.році педагогічний колектив працював над єдиною навчальною проблемою: - «Створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу, використання нових педагогічних технологій навчання і виховання на основі творчого використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського».

Загальна інформація про НВО.

Повна назва: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «БОБРИНЕЦЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ГІМНАЗІЯ -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-IIІ СТУПЕНІВ №1» БОБРИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Кількість учнів:

Назва підрозділу Кількість учнів
НВК 707
І філія 87
ІІ філія 80
Всього 834

На наступний рік кількість учнів НВК збільшується до 710. Дякую всім батькам за вибір нашого начального. Ми високо оцінюємо Ваш вибір і впевнені у тісній співпраці в майбутньому.

Кількість класів

Назва підрозлілу Кількість класів
НВК 29
І філія 9
ІІ філія 8
Всього 46

У навчальному закладі працює 6 груп продовженого дня.

На базі освітнього закладу працює 3 групи місцевих дошкільних навчальних закладів.

Матеріальна база закладу використовувавсь для роботи з вихованцями будинку дитячої творчості та дитячо-юнацької спортивної школи

Загальна кількість працівників:

Назва підрозлілу Кількість вчителів Обслуговуючий персонал Всього
НВК 58 29 87
І філія 14 5 19
ІІ філія 10 6 16
Всього 82 40 122

Робота великого колективу залежить від злагодженості роботи адміністрації НВО.

3 заступника в НВК

Завідуючий господарством

Керівники філій та їх заступники.

У штатному розписі введені ставки: медична сестра (2ставки), соціальний педагог (1 ставка), 1 ставка психолога.

Зміцнення матеріально-технічної бази освітнього закладу:

В освітньому закладі створюються сучасні умови для навчання учнів. Закуповується за державний і місцевий кошти сучасне обладнання, покращується матеріальна база НВО.

Спортивна:

Поновлені стін спортивного залу

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4121.jpg

Закуплений спортивний інвентар Встановленні шведські стінки

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0094.jpg

Спортивні мати

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4122.jpg

Закуплені спортивні тренажери (бігова доріжка, орбітрек, велотренажер, мультистанція)

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_3959.jpg

Оформлений клас для занять хореографією

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0117.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0124.jpg

Повністю поновлений посуд для їдальні ( для харчоблоку та для видачі їжі учням)

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4115.jpg

Встановлені фільтри для очищення води.Закуплені питні фонтанчики для учнів.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4113.jpg

Оновлені технічна база навчальних кабінетів:

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0028.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0271.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0035.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0036.jpg

Придбана інтерактивна панель

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_1966.jpg

Для навчально-розвивальних занять початкової школи встановлена інтерактивна стіна.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/[[.jpg

Закуплені ноутбуки (15 шт.)

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0043.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0030.jpg

Встановлені мультимедійні проектори ( 10 шт.)

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0029.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0042.jpg

Встановлені жалюзі (5кабінетів)

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0024.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0012.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0027.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0044.jpg

Для 3 кабінетів закуплені учнівські стільці ( 90 шт.)

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0302.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0346.jpg

Оформлений музей Бойової слави

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0045.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0046.jpg

Поновлені стіни актового залу.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4123.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4124.jpg

Замінений лінолеум у 7 кабінетів.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0032.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0033.jpg

Замінені шпалери та панелі у 5 кабінетах

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0031.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0038.jpg

Поновлена база кабінету музичного мистецтва

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/изображение_viber_2020-08-25_10-46-06.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/изображение_viber_2020-08-25_10-46-13.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/изображение_viber_2020-08-25_10-46-31.jpg

Створений кабінет спеціаліста з обслуговування комп’ютерних мереж

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4118.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_4120.jpg

Повністю поновлена мережа інтернету

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_1984.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_1986.jpg

Відповідно вимог законодавства закуплене та встановлене обладнання нової української школи.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0331.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0351.jpg

Поновлена база кімнати для роботи з учнями які мають особливі освітні потреби.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0277.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0279.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0281.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0283.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0284.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0288.jpg

Завдяки участі в громадських проектах міської ради в закладі закуплені і встановлені баки для сортування сміття,

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/Без имени-1.jpg

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0007.jpg

а також придбаний 3D принтер.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_1979.jpg

Зроблений капітальний ремонт всіх внутрішніх туалетів закладу.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_3933.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_3941.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_3947.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/IMG_3952.jpg

Встановлюється огорожа біля навчального закладу.

/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0008.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0010.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0013.jpg/Files/images/serpen2020/zvt_direktora/DSC_0015.jpg

Для дітей з особливими освітніми потребами організована робота 2 інклюзивних класів. Відповідно законодавству призначені вчителі асистенти. Вчителі-предметники мають доплату розмірі 20% за викладання у таких класах.

Організовано викладання 2 учням за індивідуальним планом. За контрактом з цими учнями працюють відповідні фахівці.

Загалом у закладі обладнано і функціонує 36 кабінетів

3. Кадрове забезпечення

КЗ «Бобринецьке НВО» повністю укомплектовано педагогічними кадрами. Всі предмети викладаються фахівцями. У разі відсутності фахівців на філіях предмети викладаються фахівцями опорного закладу. На базі опорного закладу вкладалися такі предмети: хімія, трудове навчання, інформатика, образотворче мистецтво. Організовано підвіз учнів на навчання з філій шкільними автобусами.

Кількість вчителів, класних керівників, керівників гуртків, членів адміністрації визначена кількістю класів, груп , робочим навчальним планом школи та штатним розписом.

Якісний склад педагогічних працівників

Опорний заклад Філія № 1 Філія № 2
Всього педагогічних працівників 61 13 10
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії 27 7 4
Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії 13 3 3
Спеціаліст другої кваліфікаційної категорії 11 0 2
Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» 10 3 1
Педагогічне звання «Вчитель-методист» 10 1 1
Педагогічне звання «Старший вчитель» 13 4 2
Відповідно Постанови КМ України від 21 серпня 2019 року № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» педагогічні працівники закладу, протягом першого півріччя 2020 року, підвищували кваліфікацію згідно прийнятого Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Згідно наказу МОН України від 30.03.2020 № 463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році», наказу директора НВО від 08 травня 2020 року № «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році» учні 4 – х та 9 – х класів освітнього закладу не складали державну підсумкову атестацію, яка за графіком мала бути проведеною у травні-червні 2020 року.

Організація роботи зі здібними та обдарованими учнями

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про Малу академію наук і наукові товариства учнів України, затвердженого наказом МОН України № 35 від 11.02.1994 р., Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти, науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, з метою створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального і творчого потенціалу талановитих дітей та підлітків, стимулювання творчого самовдосконалення учнів, залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької діяльності, підвищення статусу обдарованих дітей та їх наставників, в школі була налагоджена система роботи з обдарованими учнями.

Педагогічний колектив освітнього закладу упродовж року здійснював належну роботу для забезпечення результативності освітнього процесу, оволодіння учнями базовими, загально-навчальними вміннями і навичками, які були спрямовані на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини та створення умов для самореалізації. Для виявлення, підтримки та розвитку обдарованих дітей в школі створено систему психолого-педагогічної підтримки.

Згідно з річним планом проведені методичні заходи для вчителів щодо навчання, виховання і розвитку здібних учнів.

На засіданнях предметних методичних об’єднань обговоренні питання роботи зі здібними та обдарованими учнями.

На нарадах при директорові розглядалися підсумки участі школярів в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах міського та обласного рівнів.

Психологом школи активно проводиться робота щодо проведення діагностики і моніторингу розвитку здібностей дітей, оновлена база даних обдарованості, створюються індивідуальні програми розвитку обдарованих учнів.

Вжиті заходи позитивно вплинули на результати, отримані учнями школи у конкурсах, олімпіадах, МАН.

Результати участі школярів у Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

І місце ІІ місце ІІІ місце
ІІ етап 25 17 21
ВСЬОГО 63
ІІІ (обласний) етап 0 2 7
ВСЬОГО 9

Результати участі школярів у ХХ Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика

І місце ІІ місце ІІІ місце
ІІ (міський) етап 7 8 11
ВСЬОГО 26
ІІІ (обласний) етап 0 1 1
ВСЬОГО 2

Результати участі школярів у Х Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

І місце ІІ місце ІІІ місце
ІІ (міський) етап 6 9 4
ВСЬОГО 19
ІІІ (обласний) етап 0 0 0
ВСЬОГО 0

Результати участі школярів у ІІ (міському) етапі ХІХ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у номінації «Історія України»

І місце ІІ місце ІІІ місце
ІІ (міський) етап 1 0 0
ІІІ (обласний) етап 1 0 0
Всеукраїнський етап 1 0 0

Учні школи щорічно є переможцями захисту проєктів в МАНУМ

І місце ІІ місце ІІІ місце
ІІ (міський) етап 7 0 0
ІІІ (обласний) етап 3 1 1

Аналіз вступу випускників 9-х класів 2018/2019 н.р.

Опорний заклад Філія № 1 Філія № 2
Всього закінчили 9 клас 50 7 7
Продовжили навчання у 10 класі опорного закладу 30 2 1
Продовжили навчання у 10 класі іншого освітнього закладу 0 0 0
Продовжили навчання у професійно-технічних освітніх закладах 10 4 4
Продовжили навчання у вищих освітніх закладах І-ІІ рівнів акредитації 20 1 2
Не продовжує навчання 0 0 0

Аналіз вступу випускників 11-х класів 2018/2019 н.р.

Всього закінчили 11 клас 37
Продовжили навчання у вищих освітніх закладах І-ІІ рівнів акредитації 6
Продовжили навчання у вищих освітніх закладах ІІІ – ІV рівнів акредитації 30
Не продовжує навчання 1

Кадрова політика спрямована на створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття та розвиток творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня.

Атестація вчителя розглядається адміністрацією навчального закладу як вагомий елемент внутрішкільного контролю і крок до якісної освіти та здійснюється відповідно до нормативних документів: Атестація педагогічних працівників КЗ « Бобринецьке НВО» здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2013 р. за № 1417/23949

Атестація педагогічних працівників у 2020 році

Опорний заклад Філія № 1 Філія № 2
Всього атестувалися у 2020 році 11 2 1
Підтверджено:
Вищу кваліфікаційну категорію 5 1
Першу кваліфікаційну категорію 2 1
Другу кваліфікаційну категорію
Педагогічне звання «Вчитель-методист» 3 1
Педагогічне звання «Старший вчитель» 2
Тарифний розряд 1
Присвоєно:
Вищу кваліфікаційну категорію
Першу кваліфікаційну категорію 2
Другу кваліфікаційну категорію 2

Минулий навчальний рік видався дуже складний і потребував великих зусиль в організації та закінчення освітнього процесу в умовах карантину. Використання в освітньому процесі онлайн технологій показав неготовність частини вчителів працювати в нових умовах. Більшість вчителів, використовуючи різні платформи та сервіси, змогли організувати викладання навчального матеріалу і виконати програми. Використовувалися платформи «Мій клас», « ZOOM» «Всеосвіта».

Подальша робота колективу буде направлена на глибоке опанування нових онлайн ресурсів і використанню їх в освітньому процесі.

Проведення нарад, педагогічних рад та засідань в онлайн режимі також показав можливість розширеного їх використання в організаторській роботі.

Колектив школи цілеспрямовано проводив роботу щодо охорони прав дитини. Педагогічні працівники приділяли увагу вихованню правової культури учнів. Вже традиційними стали декади права у школі, під час яких відбувалися зустрічі з працівниками міліції, індивідуальні бесіди з учнями. Протягом навчального року проводились профілактичні бесіди з учнями по правовій поведінці, користування соціальними мережами, відвідуванню школи, попередження злочинів та правопорушень. Налагоджена тісна співпраця з відділом у справах сім’ї міської ради. Відбулися неодноразові виїзди у сім’ї групи ризику. Велика увага приділялась профілактичній роботі протидії булінгу.

Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази.

Вчителі щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка. Порушень у проходженні медичних оглядів працівниками школи не виявлялося , всі вони вчасно його проходять.

Щорічно діти також проходять медичне обстеження на базі районної лікарні. За результатами медичного огляду на початку навчального року, відповідно цих списків видається наказ по школі. З числа учнів формуються групи занять на уроках фізичного виховання згідно рекомендаціям.

Було зафіксовано декілька спалахів інфекційних захворювань. У результаті було проголошено передепідеомологічний стан. З березня місяця освітній заклад працював в режимі карантну. Видано відповідні накази керівника закладу. Відповідно розпорядчих документів працівники 60+ знаходились в самоізоляції. Педагогічні працівники працювали в дистанційному режимі.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

Наказом по закладу призначена комісія по організації роботи з охорони праці. Вся робота ведеться відповідно по структурних підрозділах. Призначені відповідальні особи.

Перед початком навчального року комісією були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивному майданчику.

Будівлі НВО забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиком з піском тощо). Вогнегасники наявні, заряджені, розміщені у легкодоступних місцях. В закладі працює система пожежної сигналізації.

Розміщені плани евакуації. Були проведені об’єктові навчання з використанням пожежної сигналізації та первинних засобів пожежогасіння.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані паспорти готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що стан травматизму потребує додаткової уваги.

Опорний заклад Філія № 1 Філія № 2
Травмування в освітньому процесі 2 2 -
Травмування у побуті 12 1 -

Організація харчування учнів у навчальному закладі:

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у НВО. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безкоштовним одноразовим харчуванням

На початку навчального року сестрою медичною було складено і затверджено перспективне двотижневе меню, відповідно за яким розробляється щоденне меню. Розроблена картотека страв.

Вартість харчування на протязі навчального року становила 9.92

Організовано харчування для ГПД. Вартість харчування 15 грн. Кошти акумулюються на спецрахунку закладу.

Готівкове розрахування у закладі з січня 2019 року відсутня.

Організоване безкоштовне харчування для дітей пільгових категорій.

На даний час харчоблок необхідними інвентарем забезпечений у повному обсязі. Стан харчоблоку задовільний. Роботу їдальні можна вважти задовільною.

Відвідування учнями школи.

Налагоджено певну систему роботи по контролю за станом відвідування навчальних занять, як з боку вчителів, класних керівників та дирекції школи. Щодня відповідно до наказу відділу освіти проводився облік відвідування учнями занять, в кожному класі після першого уроку класні керівники уточнювали присутність учнів, з’ясовували причини їх відсутності, в кінці тижня, місяця проводився аналіз стану відвідування, приймались необхідні міри. В рамках учнівського та батьківського всеобучу ведеться постійна робота з учнями та їх батьками. Адміністрацією школи разом з класними керівниками здійснюються систематичні виїзди для відвідання проблемних сімей з метою проведення профілактичних бесід та надання необхідної допомоги ,підтримки та інколи здійснення контролю за забезпеченням батьками прав дитини . Водночас ця ланка роботи потребує покращення. Оскільки має місце у деяких класах пропуск занять учнями без поважної причини.

Кiлькiсть переглядiв: 770

Коментарi